دانلود فارسی| UpVps.ir
سایت اصلی را با آدرس Www.UpVps.ir مشاهده کنید
دانلود فیلم مستند New Zealand The Forgotten Paradise

نیوزلند کشوری در جنوب غربی اقیانوس آرام میباشد. این کشور در قاره اقیانوسیه واقع شده است . نیوزلند فاصله زیادی با کشورهای همسایه خود دارد و نزدیکترین خشکی به این کشور استرالیا میباشد . فاصله نیوزلند با کشور استرالیا حدود ۲ هزار کیلومتر می باشد . دریای تاسمان حد فاصل مرزی این دو کشور همسایه است . رنگین پوستان قبیله مائوری تنها بازماندگان از مردمان قدیم این کشور میباشند و بقیه افراد ساکن در این کشور از مهاجران ایرلندی و انگلیسی می باشند .

حکومت این کشور به صورت پادشاهی میباشد و ملکه الیزابت دوم بر این کشور حکومت میکند . انگلیسی زبان رسمی این کشسور میباشد و زبان مائوری زبان دوم مردم این کشور است . دور افتادگی این سرزمین از بقیه مکانها باعث ایجاد تنوع محیطی گوناگون و وجود انواع گونه های جانوری میباشد . مستند New Zealand The Forgotten Paradise تلاش دارد تا جاذبه های زیبا و تماشایی این کشور را به تصویر بکشد . کشوری که به زیبایی مشهور است و در آن میتوان به راحتی موجودات زیبا و فراموش نشدنی را مشاهده کرد .

- تاریخچه کشور نیوزلند :

اقوام پولینزی ساکنان جزیره اقیانوس آرام نخستین افرادی بودند که در جزایر نیوزلند زندگی میکردند . این قوم ملت و تمدن متمایزی به نام مائوری تشکیل دادند . در سال ۱۶۴۹ آبل جانسون تماس اولین دریانوردی بود که از کشور هلند موفق شد پا به جزایر نیوزلند بگزارد . در اولین برخورد اروپایها با مردم قبایل مائوری باعث کشته شدن تعداد زیادی از نیروهای دریای فرمانده شد . این اتفاق تجربه خوبی برای اروپاییان رقم زد به طوری که آنها تصمیم گرفتند دیگر با این کشور مراوده نداشته باشند و تماس خود را با این قوم قطع کنند . جیمز کوک بریتانیایی در سال ۱۷۶۹ موفق شد به این جزیره پای بزارد و نقشه ای دقیق از این جزایر تهیه کرده . پس از این اتفاق رابطه اروپاییان با قوم مائوری بهبود بخشید و تا سالیان سال تجارت با اروپا را ادامه می دادند . در سال ۱۸۴۰ قراردادی مابین بریتانیا و مائوری ها نوشته شد که به این ترتیب نیوزلند تحت الحمایه کشور انگلستان قرار گرفت . پس از این اتفاقات بود که بالاخره در سال ۱۹۰۷ نیوزلند استقلال خود را از کشور بریتانیا اعلام کرد  .

درباره مستند New Zealand The Forgotten Paradise :

- سال تولید : ۲۰۱۳

- کیفیت : MKV 720 P

- زبان فیلم : انگلیسی

- زیرنویس فارسی : به زودی

New Zealand The Forgotten Paradise3.download.ir

New Zealand The Forgotten Paradise2.download.ir

New Zealand The Forgotten Paradise1.download.ir

New Zealand The Forgotten Paradise.download.ir

دانلود فیلم مستند New Zealand The Forgotten Paradise

 

رمز عبور

www.download.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:, توسط وارتری

آپلود عکس

خرید اینترنتی

فال حافظ

قالب وبلاگ